GLS Automatás feladás esetén mi történik a csomagommal, ha a címzett nem veszi át?
Sikertelen kézbesítés esetén a csomagot a számlázási adatoknál megadott címre szállítjuk vissza.
Mi történik, ha a feladni kívánt csomagom semmiképp sem fér be az automatába?
A csomag mérete nem haladhatja meg a 600mm x 740mm x 430mm-es méretet (mélység x magasság x szélesség).
Mi történik, ha nem megfelelően csomagolt küldeményt hagyok az automatában?
A nem megfelelően csomagolt küldeményeket a GLS futár a felvételt végző depóba szállítja, majd értesítik a feladót a csomag hollétéről. A nem megfelelően csomagolt küldemény kiszállítását cégünk nem köteles teljesíteni.
Ilyen esetekben szállítási díj jóváírása nem áll módunkban.
Mi történik, ha veszélyes árut tartalmazó csomagot adok fel GLS Automatán kereszül?
Cégünk sajnos nem rendelkezik a veszélyes áruk kezelését lehetővé tévő rendszerrel. Amennyiben mégis ilyen csomagot helyez el az egyik GLS Automatában, futárunk nem fogja elvégezni a csomagfelvételt. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk fogja Önt értesíteni a csomagautomatából történő eltávolításáról.
Veszélyes árukról szóló tájékoztató itt tekinthető meg.
Ilyen esetekben szállítási díj jóváírására nincs lehetőség.
Mikor kerül kézbesítésre a GLS automatán keresztül feladott csomagom?
Belföldi címre a csomag felvételét követő munkanapon szállítjuk ki a küldeményt. Export csomagok esetén hosszabb szállítási idővel kell számolni.
Milyen termékek, csomagok szállítását nem vállalja a GLS?
A szolgáltatásból – a küldemény szállítási módjának függvényében – kizárt minden olyan küldemény, amely olyan árut tartalmaz, aminek közúton, vasúton, tengeri vagy légi úton történő szállítását jogszabály tiltja. Mindemellett cégünk bizonyos további termékek, áruk szállítását sem vállalja.
A szállításból kizárt áruféleségek teljes listáját a GLS Általános Üzleti Feltételekben találja.
Amennyiben a küldemény vagy annak tartalma szállításból kizárt termék, és ez a csomag felvételekor nyilvánvalóan megállapítható, akkor a szolgáltatás teljesítését vagy amennyiben ez később jut tudomásunkra, úgy annak folytatását kötelesek vagyunk megtagadni.
A GLS Hungary nem vizsgálja a küldemény tartalmának megfelelőségét, így azt, hogy a küldemény vagy annak tartalma a postai szállításból kizárt, vagy feltételesen szállítható-e.
A Feladó részére történő visszaküldés vagy egyéb helyre történő kézbesítés miatt felmerülő és a hatósági intézkedésekből származó többletköltségek a Megbízót (feladót) terhelik. A postai szolgáltatási szerződés teljesítésének elmaradásáért cégünk nem tartozik felelősséggel.
Hogyan tudok csomagot küldeni a GLS-sel?
Kattintson a csomagfeladás linkre! Adja meg a csomag adatait, a feladási és a kiszállítási helyet, valamint hogy mikor szeretné, hogy a futár felvegye a csomagot és végül fizesse ki a szállítási díjat!
Mennyibe kerül a GLS-sel a csomagszállítás?
A csomag mérete határozza meg az árakat. Árak:
Szállítás belföldre
Csomag mérete | Leghosszabb és legrövidebb oldal hossza összesen | Árak * |
---|---|---|
GLS Automatából GLS Automatába regisztrált ügyfeleknek Feladó által GLS Automatában történő feladás és GLS Automatába történő szállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 1 590 Ft | |
maximum 50 cm | 1 690 Ft | |
maximum 65 cm | 1 990 Ft | |
maximum 80 cm | 2 490 Ft | |
maximum 3 m körméret | 3 190 Ft | |
GLS Automatából GLS Automatába nem regisztrált ügyfeleknek Feladó által GLS Automatában történő feladás és GLS Automatába történő szállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 1 890 Ft | |
maximum 50 cm | 2 190 Ft | |
maximum 65 cm | 2 690 Ft | |
maximum 80 cm | 3 290 Ft | |
maximum 3 m körméret | 3 990 Ft | |
Csomagautomatában történő feladás CsomagPontra vagy címre Feladó által GLS Automatában történő feladás és címre vagy GLS CsomagPontra történő szállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 2 030 Ft | |
maximum 50 cm | 2 620 Ft | |
maximum 65 cm | 3 100 Ft | |
maximum 80 cm | 3 820 Ft | |
maximum 3 m körméret | 4 200 Ft | |
Csomagponton történő feladás Feladó által meghatározott GLS CsomagPonton történő feladás esetében és bármely kiszállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 2 030 Ft | |
maximum 50 cm | 2 620 Ft | |
maximum 65 cm | 3 100 Ft | |
maximum 80 cm | 3 820 Ft | |
maximum 3 m körméret | 4 200 Ft | |
Ár csomagfelvétellel Feladó által meghatározott magyarországi címen történő felvétel esetében és bármely kiszállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 2 480 Ft | |
maximum 50 cm | 3 070 Ft | |
maximum 65 cm | 3 550 Ft | |
maximum 80 cm | 4 270 Ft | |
maximum 3 m körméret | 4 650 Ft |
Körméret = 2x szélesség + 2x magasság + hosszúság
GLS Automatába történő feladás esetén a maximum körméret 280 cm.
Szállítás külföldre
I. zóna árak
Ausztria, Csehország, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia
II. zóna árak
Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Luxemburg, Németország
III. zóna árak
Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország
IV. zóna árak
Észtország, Finnország, Lettország, Litvánia, Portugália, Spanyolország, Svédország
Csomag mérete | Leghosszabb és legrövidebb oldal hossza összesen | Árak * |
---|---|---|
Csomagautomatában történő feladás CsomagPontra vagy címre Feladó által GLS Automatában történő feladás és címre vagy GLS CsomagPontra történő szállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 6 040 Ft | |
maximum 50 cm | 9 400 Ft | |
maximum 65 cm | 12 050 Ft | |
maximum 80 cm | 14 620 Ft | |
maximum 3 m körméret | 18 470 Ft | |
Csomagponton történő feladás Feladó által meghatározott GLS CsomagPonton történő feladás esetében és bármely kiszállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 6 040 Ft | |
maximum 50 cm | 9 400 Ft | |
maximum 65 cm | 12 050 Ft | |
maximum 80 cm | 14 620 Ft | |
maximum 3 m körméret | 18 470 Ft | |
Ár csomagfelvétellel Feladó által meghatározott magyarországi címen történő felvétel esetében és bármely kiszállítási mód esetén | ||
maximum 35 cm | 6 490 Ft | |
maximum 50 cm | 9 850 Ft | |
maximum 65 cm | 12 500 Ft | |
maximum 80 cm | 15 070 Ft | |
maximum 3 m körméret | 18 920 Ft |
Átfutási idő | |
---|---|
Szlovákia | 1 munkanap |
Ausztria, Csehország, Horvátország, Románia, Szlovénia | 2 munkanap |
Az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak. Az átfutási idő az elszállítást követő munkanaptól számítódik. |
Körméret = 2x szélesség + 2x magasság + hosszúság
GLS Automatába történő feladás esetén a maximum körméret 280 cm.
Extra szolgáltatások
Címzett értesül
a futár telefonszámáról
a kézbesítés várható idejéről
a cím és dátum módosításának lehetőségéről
Plusz email értesítés és egyszeri módosítási lehetőség.
* Áraink az ÁFA összegét tartalmazzák
Mennyi idő alatt kézbesítik a csomagomat?
A belföldi csomagokat a felvételt követő munkanapon megkíséreljük kézbesíteni. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba pedig 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig, munkanapokon az adott országra irányadó munkaidőben szállít. Ezen adatok tájékoztató jellegűek, a csomagok kiszállítására vonatkozóan ugyanis nincs vállalt időgarancia. Az alábbi linken megnézheti, hol van most a csomagja.
Mekkora lehet a csomag maximális mérete?
A csomag nem haladhatja meg az alábbi méreteket:
Hosszúság: 200 cm
Szélesség: 80 cm
Magasság: 60 cm
Körméret: 300 cm
Körméret meghatározása: 2 x szélesség + 2 x magasság + 1 x hosszúság
Mekkora lehet a csomag maximális súlya?
Belföldi és nemzetközi csomagok súlya nem haladhatja meg a 40 kg-ot.
Hogy kell becsomagolnom az árut?
Az áru csomagolásához használjon az áru súlyának megfelelő vastagságú, legalább 5 rétegű kartondobozt. A belső csomagolásnál kérjük, használjon megfelelő mennyiségű és minőségű kitöltő anyagot, majd erős ragasztószalaggal ragassza körbe a dobozt.
Honnan tudom, hol van most a feladott csomagom?
A csomagkeresés funkcióval nyomon követheti csomagjának útját. A kereséshez a csomagszám megadása szükséges.
Hol van a csomagom?
Mi történik ha a csomagom elveszik, megsemmisül vagy megsérül?
A csomag elvesztése, megsemmisülése vagy megsérülése, károsodása esetében a feladó – illetve meghatározott esetben a címzett – kártérítésre jogosult. A kártérítés feltétele, hogy a kártérítési igény szabályszerűen és határidőben bejelentésre kerüljön a Szolgáltató felé, és a Szolgáltató felelőssége a bekövetkezett kárért megállapítható legyen. A kártérítési igényét a Szolgáltató erre rendszeresített felületén jelentheti be.
A kártérítési igényt a csomag látható sérülése esetében haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítést követő 3 munkanapon belül kell a Szolgáltató felé jelezni. Ennek elmulasztása esetében kárigény érvényesítésére a későbbiekben nem jogosult.
További információk az Általános Üzleti Feltételekben találhatók.
Milyen kártérítési összeget fizetnek a csomag elvesztése, károsodása esetében?
A Szolgáltató felelősségének fennállása esetében a csomag elvesztése, megsemmisülése vagy károsodása az okozott kárnak megfelelő, de csomagonként maximum 50.000 Ft összegű kártérítést fizet.
További információk az Általános Üzleti Feltételekben találhatók.
Mennyi csomagot adhatok fel egyszerre?
Regisztrált felhasználó esetén akár egyszerre 100 csomagot is feladhat, amennyiben vendég felhasználó, úgy maximum 5 csomagot küldhet.
Abban az esetben, ha rendszeresen szeretne nagyobb mennyiséget feladni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az értékesítő kollégáinkkal.
E-mail cím: sales@gls-hungary.com
Mi történik, ha nem lehetett a csomagot kézbesíteni?
Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, a GLS futár értesítőt hagy a címzettnek és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. A címzett az értesítőn megadott telefonszámon egyeztetheti a kézbesítést. A GLS még kétszer kísérli meg kézbesíteni a küldeményt.
Ha a harmadik kézbesítési kísérlet is sikertelen, a csomagot visszaküldjük a feladó részére.
Nem találom a címzett országot a választható országok között.
Amennyiben nem találja az országot, akkor abba a régióba ezen felületen keresztül nincs lehetőség csomagot feladni.
Milyen módon fizethetem ki a szolgáltatási díjat?
Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőségre van mód, az OTP SimplePay rendszerén keresztül.
Címkét nekem kell ragasztani a dobozra?
A csomagcímkét a GLS nyomtatja ki, és a futár viszi a helyszínre, azonban a csomagcímkét Önnek kell a doboz legnagyobb felületére felragasztani. A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a dobozról. Amennyiben egyszerre több csomagot is átad a futárnak, akkor kérjük, hogy minden esetben győződjön meg arról, hogy a megfelelő csomagcímkét a megfelelő dobozra ragasztotta.
Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a címkén rögzített adatok megfelelőségét.
A csomagom nagyobb méretű/ súlyú, mint ahogy feltüntettem, utólag kell rendeznem a különbözetet?
A GLS fenntartja a jogot a különbözetből származó díjtétel bekérésére, valamint az érintett felhasználói fiók egyoldalú korlátozására, amennyiben rendszeres visszaélést tapasztal.
Mi az a GLS CsomagPont?
A GLS CsomagPont a lakossági ügyfelek hálózata, ahol feladhatja és átveheti csomagját, melyet belföldön vagy akár az Európai Unió tagországaiban kézbesítjük. Címzettjeink részére csomagátvételt biztosítunk minden GLS CsomagPontban. Az ecsomag.hu oldalon kézbesítési címnek GLS CsomagPontot is megadhat.
Le tudom adni úgy a megrendelést, hogy még aznap felvegye a futár a csomagot?
Amennyiben a szolgáltatást az adott munkanap 22:00-ig sikeresen megrendeli, úgy legkorábban a következő munkanapon tudja felvenni a futár a csomagot, így arra nincs mód, hogy a megrendelés napján a futár átvegye a csomagot. Sikeres megrendelésnek minősül az, ha a fizetés az adott munkanap 22:00-ig sikeresen megtörténik. A szerződés létrejöttéről írásban visszaigazolást küldünk a feladó által megadott email címre.
Nem találok választ a listában a kérdésemre? Hol tudok érdeklődni?
Csomagfeladással kapcsolatban a +36 29 886-670 telefonszámon, vagy emailben érdeklődhet.
Hova adhatok fel csomagot?
Belföldre és külföldre (24 európai országba) egyaránt.
További információk az Árlista aloldalon talál.
Nem kaptam meg a számlám, hol tudok kérni?
Bankkártyás fizetést követően a rendszer automatikusan a számlát elküldi Önnek a számlát, a megadott e-mail címre. Amennyiben nem találja, kérjük nézze meg a SPAM levelek között. Ha ott sem találja, akkor kérjük, vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!
Mikor érkezik meg a csomagom?
Magyarországon a feladást általában a követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra a kézbesítési időtartam. A GLS hétfőtől péntekig az adott országban irányadó munkaidőben és az ottani munkanapokon szállít. Ezen adatok tájékoztató jellegűek, a csomagok kiszállítására vonatkozóan ugyanis nincs vállalt időgarancia. Csomagkeresés
Hol tudom megnézni, hol van most a csomagom?
Az online csomagkeresés menüpontban lehetőség van csomagszám alapján a küldemény nyomon követésére.
Hol van a csomagom?
Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?
Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.
Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítás időpontját. Ha a feladó a csomagfeladásnál megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, számos kézbesítési mód közül választhat a Kézbesítési Rendelkezés online felületen. link
Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.
Nem érkezett meg a csomagom. Mit tehetek?
Először kérjük, ellenőrizze az online csomagkeresőben a csomagja státuszát. Ezt a csomagszám ismeretében teheti meg. Amennyiben ezt nem tudja, kérjük, a feladónál érdeklődjön. Lehet, hogy nem tartózkodott otthon, amikor a futár kiszállította a csomagot, ezért kérjük, nézze meg, kapott-e értesítőt. Az értesítőből megtudja, hol van a csomagja. Az értesítőn továbbá megtalálja a csomagszámot is, amellyel használhatja a csomagkeresési funkciót. Ha a feladó megrendelte a csomaghoz a FlexDeliveryService szolgáltatást is, e-mail értesítőt is küldünk Önnek. Az üzenet tartalmaz egy linket, ahol online kiválaszthatja a következő kézbesítési lehetőséget.
Ha a csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhet (emailben: ecsomag@gls-hungary.com). Kérjük, hívja a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatot: +36 29 886 700 . A csomagszám azonosítja az adott küldeményt, így kérjük, hogy ezt adja meg kollégánknak.
Utánvétösszeget lehet-e bankkártyával rendezni?
Igen, a GLS futárnál lévő mobilterminálon keresztül lehetséges a bankkártyás fizetés.
Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?
A feladó felelőssége a megfelelő csomagolás.
Ha átvételkor bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérje a futárt, hogy vegyen fel kárjegyzőkönyvet a csomagátadásnál. Felhívjuk a figyelmét, hogy a futár kizárólag látható külsérelmi nyom, sérülés esetében köteles jegyzőkönyvet felvenni. A futár nem jogosult és nem is köteles megvárni, hogy Ön a külsőleg sértetlen küldeményt felnyissa, és ellenőrizze a csomag tartalmát.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a tartalom sérülését, úgy lehetőség szerint vegye fel a kapcsolatot a feladóval, illetve forduljon a GLS-hez legkésőbb a kézbesítést követő 3 munkanapon belül a kártérítési igény bejelentése érdekében.
Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük, töltse ki a megfelelő űrlapot.
Hol tudok regisztrálni?
Kattintson az alábbi linkre és hozza létre fiókját!
Csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe a szolgáltatást?
Nem, regisztráció nélkül is adhat le megrendelést, a regisztrált felhasználók ugyanakkor számos olyan funkciót is használhatnak, melyet a regisztrációval rendelkező felhasználók nem.
Miért jó, ha regisztrálok?
A regisztrált felhasználók elmenthetik a felvételi és kiszállítási címeket, így egyszerűbben és gyorsabban tudnak csomagot feladni. Ezen kívül az admin felületen is nyomon követhetik a csomagok állapotát.
Hogyan tudok jelszót változtatni?
Lépjen be az admin felületbe és „profilom” menüpontban a jelszó megváltoztatásánál végrehajthatja a jelszó módosítását.
Törölni szeretném a fiókomat, hol tudom megtenni?
Lépjen be az admin felületére és „profilom” menüpontban a Felhasználói fiók törlésére kattintva törölheti fiókját.
Mit csináljak, ha a törölt fiókomat újra használni szeretném?
Regisztráljon újra, akár ugyanazzal az email címmel. Az oldalunkon akár a régi e-mail címével is újra regisztrálhat.